החלפת מפרק ברך

החלפה של מפרק הברך מונחית מחשב-גירוסקופ מותאמת אישית מתבצעת בשיטת ניתוח חדשה באמצעות מחשב ומכשור שמותאם אישית לכל מטופל. בהחלפת מפרק מונחית גירוסקופ נעשה שימוש במכשור זעיר המולבש על גבי ציוד מיוחד במהלך ניתוח, חישוב הציר ונקודות החיתוך נשעה בעברת מיחשוב, גישה זו אינה מצריכה הכנות מיוחדות. בהחלפת מפרק ברך מותאמת אישית נעשה תכנון וירטואלי בתלת מימד. שיטות אלה מאפשרת גישה פחות פולשנית ועל ידי כך ניתן לבצע ניתוח של שתי הברכיים בו זמנית או לחוד, או של החלפת חצי מפרק ברך, בעת הצורך וכך מקצרת את משך הניתוח וההחלמה וכל זאת בדיוק רב הודות לחדשנות הטכנולוגיות.

מעל ל- 7,000 איש עוברים החלפות מפרקים בישראל (מפרק ירך או מפרק ברך) רק בישראל, מדובר בניתוח נפוץ בכלל ובפרט במרפאתי. ניתוח זה הוא בעל הצלחה רבה של כ- 90% מן המקרים.

האם אני צריך ניתוח?

חשת לאחרונה ב"חריקות" מכיוון הברך?
אתה סובל מכאבים בקימה מישיבה, בעלייה ובירידה במדרגות וקושי במאמצים?
הברכיים שלך מתנפחות?
אם השבת בחיוב על מרבית השאלות, אין זה אומר בהכרח שניתוח הוא הפתרון עבורך. אני ממליץ לך להגיע לפגישת ייעוץ במרפאתי לבחון את הנושא לעומק ולהציע לך את הטיפול הנכון והמדויק ביותר עבורך.

הסבר בסרטון על שלבי הניתוח

המלצות של לקוחות שעברו את הניתוח

ד"ר בנימין בנדר
ד"ר בנימין בנדר

ד"ר בנימין בנדר הוא אורטופד מומחה ברכיים ומפרקי ירך, שימש כעורך הראשי לספר בינלאומי שעוסק בהחלפת מפרק ירך וידוע כמי שצבר את מירב הניסיון בהחלפות ברכיים. הוא החל את דרכו עוד בשירותי הצבאי כאשר שירת בחובש קרבי. לאחר סיום השירות, החל את לימודי הרפואה וסיים את הלימודים כמצטיין דיקן והקדים את שאר הסטודנטים בסיום הלימודים. בשנת 2007, ד"ר בנימין בנדר סיים את התמתחותו והוכר רשמית כאורטופד מומחה. בזמן הזה, ד"ר בנימין בנדרפרסם עבודות אקדמיות לספרות הרפואית וזכה בהכרה מההסתדרות הרפואית בישראל. את הידע הרב שיש לו, חולק ד"ר בנימין בנדר בכנסים בינלאומיים ומתראיין לתוכניות טלוויזיה בארץ ובעולם.

ניווט מהיר בחזרה:

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

החלפת מפרק ברך

שירות 24/7 בטלפון ובוואטסאפ