7 סוגי מזונות שיפחיתו את כאבי הברכיים שלכם

לתת שנה מהחיים כדי שיפסיקו כאבי הברכיים…

אתה סובל מכאבי ברכיים וניסית כבר הכל– התייעצת עם רופא, קראת כתבות אצל דוקטור גוגל והחלפת חוויות עם חבר שסובל מכאבים דומים. אתה מסתכל סביבך על כל האנשים שהולכים מסביבך ברחוב ושואל את עצמך – האם הם מבינים עד כמה יפים הם החיים ללא כאבי ברכיים? קרוב לודאי שלא. ואילו אתה? מוכן לתת שנה מהחיים שלך רק שיפסיקו כאבי הברכיים המציקים הללו שמשבשים את איכות חייך.

מן המפורסמות הוא שאחת הדרכים הפשוטות ביותר להקל על כאבי הברכיים היא לשמור על משקל תקין, שכן משקל עודף משפיע דרמטית על רמת הכאב. אבל זה מסוג העצות שלא תמיד ניתן ליישם בקלות מהיום להיום. אני הולך לגלות לך את אחד הסודות השמורים ביותר, שלא בצדק, להפחתה ניכרת בכאבי הברכיים. רוצה לשמח את הברכיים שלך?

המאכלים שמקלים על כאבי הברכיים

מחקרים מעידים שישנה מזונות שצריכתם אפקטיבית להפחתת הכאב כמו נטילת תרופות. למזון שאנו צורכים ישנה השפעה משמעותית על רמות הכאב שלנו. הנה שבעה סוגי מזונות המובאים לכם ע"י רופא אורטופד מומחה ברכיים שעשויים להפתיע אותך – הידועים לרפואה בסגולותיהם הייחודיות להילחם בכאבי הברכיים:

  1. ענבים אדומים מכילים כמות גבוהה של רסברטרול – תרכובת הידועה בסגולתה לחסום את האנזימים התורמים לניוון הרקמות.
  2. ג'ינג'ר, המוכר לרפואה זה מכבר בסגולותיו למערכת העיכול, הוא משכך כאבים טבעי. שני שליש מהסובלים מכאבי ברכיים כרוניים דיווחו על שיפור משמעותי בכאב בעקבות נטילה קבועה של כמוסות ג'ינג'ר. כמובן שניתן לצרוך אותו באופן טבעי באוכל ואף לשתות תה ג'ינג'ר.
  3. כרכום – מחקרים מצאו שהתבלין ההודי נלחם בכאבי המפרקים בכל והברכיים בפרטם בעוצמה דומה לחלק מהתרופות הקיימות. על אף שעדיין אין הנחיות סדורות על הכמות המומלצת, בטוח להשתמש בתבלין בבישול.
  4. דובדבנים – יכולתם לשמש כנוגדי כאב, שהוכחה על ידי מחקרים, טמונה בכמות הגבוה של האנטי אוקסידנטים המצויה בהם. ניתן לצרוך אותם קפואים, כמיץ וכמובן כאחד מהכוכבים העולים של פירות הקיץ.
  5. קפאין – הידעת? מרבית התרופות נגד כאבי ראש והצינון הנמכרות ללא מרשם רופא מכילות קפאין. בעבר הראו מחקרים שהקפאין מחזק את היכולת של התרופה לכשעצמה ללחום בכאב, אולם כיום הרפואה יודעת לומר שהקפאין עצמו, גם אם נצרך בנפרד, יש בכוחו לשמש כמשכך כאבים. אפילו צריכה מתונה של שתי כוסות קפה ביום הוכחה אפקטיבית בהורדת רמת הכאב.
  6. דגים – רכיב האומגה 3 המצוי בהם הוכח כאפקטיבי במגוון רחב של כאבים ומחלות כרוניות. תוצאות המחקרים בקרב נבדקים שצרכו אומגה 3 במשך 3 חודשים מעודדות במיוחד: כ- 60% מהם הפסיקו ליטול תרופות נגד כאבים. נסו לכוון לשתיים עד ארבע ארוחות בשבוע המכילות דגים שמנים דוגמת סלמון, מקרל, פורל או סרדינים.
    *אם אתם צורכים אומגה 3 בתוסף מזון, שימו לב שהוא מכיל EPA ו- DHA
  7. סויה תסייע לכם להוריד את כאבי הברכיים הנובעים מדלקת מפרקים ב-30% לפחות. הסוד טמון באיזופלבונים של הסויה, שהנו בעל תכונות אנטי-דלקתיות. שלבו חלב סויה וטופו והיו סבלניים – לפחות שלושה שבועות בטרם תראו פירות. אם הטעם מרתיע אתכם אני מבטיח שמדובר בטעם נרכש שניתן להתרגל אליו בקלות.

 

כאבי ברכיים טיפול טבעי – אני מזמין אתכם לנסות ולשלב את המזונות הללו ולראות כיצד צריכתם על בסיס קבוע משפרת משמעותית את רמת כאבי הברכיים שלכם.

שירות 24/7 בטלפון ובוואטסאפ